Liityin eilen tuonne Kiloklubiin, en nyt ihan orjallisesti noudata, mutta saa sieltä vähän suuntaa että miten menee. Ja sitä palautetta että minkälaista ruokaa pitäis syödä. Vaikka mun ongelma ei oikeastaan oo ruoka eikä edes sen määrä, vaan tuo ylenpalttinen suklaan, karkin ja muiden herkkujen mässääminen ja liikunnan puute. Ei uskois että mä olin joskus innokaskin liikkuja:/ Eli siis normaalia kotiruokaa aion syödä sen mitä on nälkä, nyt tää imetys kuitenkin menee laihtumisen edelle enkä aio sen suhteen ottaa mitään riskejä, nyt ensin vaan harjotellaan tätä terveellisempää elämäntapaa ja lakataan nyt ainakin kerryttämästä enää yhtään enempää painoa. Vuodenvaihteen tienoilla kun lopetan imetyksen niin koitan varmaan sitten vähän "rankempiakin" keinoja, eli sitten ihan rutkasti enemmän sitä liikuntaa ja voin ihan orjallisestikin noudattaa niitä kalorimääriä vaikka joskus joutus vähän nälkääkin näkeen:)

Olen tallentanut noita telkusta tulevia jumppia, ja tänään jumppasin sitten puoli tuntia sellasen tahdissa:) Meinas kyllä kunto loppua jo alkulämmittelyn aikana, aika masentavaa:/ Mutta suklaata ei juuri ole edes tehnyt mieli, ihme kyllä. Tuli nyt muuten mieleen että kaupassa käydessä ei edes käynyt mielessä että olis mennyt karkkiosastolle! *taputtaa itseään*

Huomenna sitten kansalaisopiston kuntotanssiin, mietin jo että tilaan ambulanssin valmiiks, voikohan niin tehdä?;D No, aika huumorilla siellä onneks taitaa muutkin olla mukana:) Ja tää on kyllä enempikin mun pääni hyvinvoinnin takia tämä jumppa, oon nyt ollut kotona useamman vuoden, itse asiassa melkein 4, enkä oo yksin poistunut täältä montaa kertaa, jos ei ruokakauppaa lasketa. Nautin kyllä tästä kotiäitinä olemisesta, mutta nyt tuli sellanen olo että pitää saada tehdä jotain ihan yksin. Jumppa oli sitten sellanen johon mun omatunto anto myöten lähteä mukaan... En tiedä miks se on mulle niin vaikeeta lähtee "tuulettuun":P No, jumpan alottamisesta en saanut paskaäiti-fiiliksiä ja sehän sopii tähän painonpudotusprojektiinkin, joten menee kaks kärpästä yhdellä iskulla;)

No mutta, mulla on varaa syödä tänään vielä vähän kanasalaattia, joten taidanpa tästä vääntäytyä tekemään sitä. Me yleensä syödään miehen kanssa päivän "pääateria" vasta näin illalla, en tiedä pitäskö sitä tottumusta muuttaa, oon lukenut siitä vähän ristiriitasia ajatuksia. Mutta ollaan me se jo kevennetty salaatti-linjalle, kun vielä keväällä me syötiin esim. ranskalaisia ja pihviä... Ollaan me nytkin muutamaan otteeseen pihvit paistettu, mutta sen seuraks on tehty salaatti eikä ranskiksia. On se nyt ainakin vähän parempi...?