Eilen oli eka kuntotanssikerta. Sen kanssa meinas käydä köpelösti, kun olin katsonut paikan väärin:D Luulin että se on tossa meidän lähikoululla, johon on oikoreittiä pitkin n. 700m, teitä pitkin n.1,5km jos menee sieltä pisintä mahdollista reittiä. Ja mehän mentiin. Siis pitkää reittiä. Naapurin kanssa mentiin yhdessä. Tanssi alko klo18, me lähdettiin tästä pihasta joskus 17.15, koululla oltiin puolen aikoihin. Siinä sitten höpöteltiin jonkin aikaa ja ihmettelin kyllä kun porukka näytti niin "vanhoilta" kaikki ja vaikka moni tuttukin oli puhunut tulevansa, niin ketään niistä ei näkynyt. Sisälle kun päästiin niin ihmettelin kun kaikki levitteli jumppamattoja... No, pukuhuoneessa pari naista alkoi puhua joogaamisesta ja kysäsin sitten että niin mihinkä te ootte menossa? "No joogaan..." ne vastas ihmeissään:D No, me lähdettiin sitten juoksemaan seuraavalle koululle, johon on siitä alkuperäseltä n. 0,5km. Ei ollut kuntotanssia luvassa sielläkään, joten juoksujalkaa takasin kotiin, tällä kertaa oikoreittiä, auto alle ja sinne kolmannelle koululle, johon onkin sitten matkaa täältä meiltä jo joku 7km, ettei viitsinyt enää alkaa sinne juosta että jakso vielä tanssiakin;D 20 min. myöhästyttiin, mutta hyvin riitti se 40min. sitä riehumista, varsinkin tuon juoksemisen päälle. n.3,5km lenkki tuli siitä alkuverryttelyks;D Mutta kuntotanssi oli kivaa, aika raskasta kyllä tämmöselle huonokuntoselle mutta kivaa! Tai en mä hengästy niin kovin helposti. Tai no joo helposti kyllä, mutta en mä siinä mielessä ihan rapakunnossa oo, mutta lihaskunto on olematon, oikeesti alkaa heti hapottaa:D Mutta kyllä tästä noustaan;) Yks kaveri sano kun on nyt vähän aikaa käyny juoksemassa, että oli kiva kun jalat väsy ennen kun hengästy niin paljon ettei voinu jatkaa, mulle kävi myös niin mutta vähän turhan äkkiä:D Se siis pystyy juokseen monta kilometriä, mulla puhutaan ehkä korkeintaan 150 metristä...:/ 

Mulla on sellanen vika, että kun yrittää laihduttaa niin jos syö mitään, tuntuu heti että kaikki on pilalla. Siis vaikka söis tyyliin porkkanan niin tuntuu että "se oli sitten siinä". Tiedän että toi on täysin tyhmää, ja toi Kiloklubi jelppii kyllä tässä, koska se laskee ne kalorit ja kertoo minkä verran saa ja pitää syödä. Ja ihan normaalisti mä oon nyt syönytkin. Mutta en yhtään suklaata ja karkkia!:) Toinen vika mussa on se, että nyt kun on ton liikkumisen saanu vauhtiin niin tuntuu siltä että pitäs olla liikkeellä koko ajan. Siis se aika mitä en hikoile, on "hukkaan heitetty" ja tulee sellanen olo ettei tästä tuu mitään, en laihdu ikinä. En tiedä miten pääsisin näistä ajatuksista:P  Että mun ajatuksissa laihtuakseen pitäs olla kokonaan syömättä ja liikkua taukoomatta siihen asti että se 15kg on poissa:D Oon kai vaan vähän kärsimätön ja tollanen 0,5kg viikkotahti tuntuu liian hitaalta... Vaikka tiedän että kovasti nopeempi tahti ei oo hyvä, ei etenkään nyt kun imettää.

Huomenna ajattelin mennä uimaan, kun miehellä pitäis olla vapaapäivä:) Ja tänään on varmaan tehtävä venytyksiä, sen verran jumissa eilisen jäljiltä;D