Mä nyt postaan tän ekan viikon, vaikkei se ihan kokonainen ollutkaan, noin niinkun tän projektin kannalta siis:)

Eli siis, hyvin alko; en pannu suuhuni mitään turhaa. No jaa, söin kyllä ihan minipienen palan juustokakkua kun kaveri tuli kylään ja sille sitä tarjosin, mutta siis se oli ihan pikkupalanen, silmänlumeeks ettei kaveri luullu että se kakku on myrkytetty tai jotain:D Se ei siis sotkenut tätä touhua, ja siihen ei jääny koukkuunkaan, kun oli ihan perusjuustis eikä mikään suklaaversio;D Suklaata oon vältelly kun ruttoa, eikä se tällä kertaa oo muuten tehny ees tiukkaa. Yhden kerran olin jo menossa laatikolle (joo, hitsi kun mä tein tän päätöksen tällä kertaa niin nopeesti hullun raivolla että tänne jäi kaikkia herkkukätköjä:D) mutta sitten kysyin iteltäni TAAS sen saman kysymyksen; onko toi sen arvosta? Ja toisin kuin edellisillä kerroilla, vastaus oli EI, haluan mieluummin laihtua kuin syödä suklaata. Mistä tätä tahdonvoimaa mulle yhtäkkiä tuli? :0 No, en paa pahakseni;) Vaikeempina hetkinä mä teen mielikuvaharjotuksia itsestäni kauniissa vaatteissa ens kesänä. Tai vaihtoehtosesti inho-mielikuvaharjotuksia itsestäni uimarannalla viime kesänä:P Hyi. Mutta oon kyllä tosi ihmeissäni tosta ettei oo tehny mieli makeeta ihan kauheesti. Tänään vähän himotti ostaa karkkia kun olin kaupassa sairaan nälkäsenä mutta sitten mä aloin ajatella kanasalaattiani ja jaksoin odottaa sitä kotiin asti:D Sitä vedinkin sitten ison kulhollisen, mutta sillä kalorimäärällä mitä tuli siitä salaatista, mä olisin syönyt ehkä 1/4 suklaalevystä ja olis tullu vaan paha olo kun tyhjään vattaan olis vetäny makeeta. Nyt on voittajafiilis ja täysi mutta kevyt olo:) Ainakin oon varmaan jo 10grammaa laihtunukin!! Ihan varppina.:D

Mutta siis, tää viikko vierähti oikein mukavasti ja kivuttomasti. Vaakaan en päässy kun en semmosta omista mutta ei sen näin ekan viikon (joka vielä oli vajaakin) jälkeen vielä väliks. Tärkeintä on nyt se että vauhtiin on taas päästy, ruodussa on pysytty ja fiilis on hyvä. Tästä on hyvä jatkaa!:) 

Jaa niin, mä oon tällä viikolla liikkunutkin; kaks kertaa noin tunnin lenkki kaverin kanssa ja kerran tunnin verran vesijuoksua saman kaverin kanssa:) On muuten kivaa liikkua hyvässä seurassa, ja siinä saa samalla vähän sitä tsemppaustakin. Kaveri on omat "liikakilonsa" (ei sillä niitä kyllä montaa ollutkaan) jo tiputtanut, mutta alunperin me alotettiin tää liikkuminen tossa muutama viikko sitten ihan ton pääkopan kunnon takia;D Molemmilla on pienet muksut niin kyllä tekee aikuisen, samanhenkisen ihmisen seura hyvää! Maailma on taas pikkusen parempi;)

Joopajoo, ei tässä nyt oikein mitään uutta tullut, mutta tulipahan nyt sit kerrattua vanhaa jos ei muuta:D