Noni. Nyt lähtee tän akan läskit. En tiiä mitä pitäs tehdä että pysys tää raivo päällä. Julistaa kaikille kovaan ääneen että "mä oon laihiksella" että ei kehtais enää syödä?:D Me ollaan yhden kaverin kanssa nyt vuodenvaihteen jälkeen käyty kerran-pari viikossa uimassa (tai vesijuoksemassa oikeestaan) ja lenkillä. Syömiset on mulla ollu niin retuperällä että kiloihin ei oo ollu vaikutusta, mutta pää on kyllä paremmassa kunnossa, on kyllä terapeuttinen vaikutus tolla hyvässä seurassa liikkumisella!:)

Mutta nyt mä sen päätin (taas) että nyt on PAKKO tehdä tälle asialle jotain, alkaa jo niin ahdistaa. Kun ei ilkee itteään peilistä kattoo. Hyi. Kuopuksen imetysvierotus on muuten hyvällä tolalla, sit pääsee rääkkään itteensä oikein kunnolla. Joo ja se kaikki syksyllä tiputettu on nyt sit tullu takas, elikäs se tavote on nyt sitten -15kg (tai -20kg). Eka tavote on nyt kuitenkin -5kg ja se olis kauheen kiva saada sitten ennen omia synttäreitä pois, vaikkei ne mitään toimenpiteitä aiheutakaan. Siis ne synttärit. Mutta siinä olis sellanen tavotepäivä joka olis helppo muistaa. Ja aikaa on aikalai tasan 2kk. Eli ei mahdoton tehtävä todellakaan. Jos ei onnistu niin melkeinpä sitä voi sitten jo heittää kirveen kaivoon.

Jos huomenna vaikka vähän jumppailis ihan sellasen telkkarijumpan, kun mies on taas pitkän päivän töissä... Pitää varmaan liimailla omia kuvia joka puolelle, että pysyy mielessä mikä mursu mä oon ja tulis sit otettua itteensä niskasta kiinni...